Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-01, 11:06   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

v64 Axevalla jackpot


Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 13:11   #2
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 98
Sharp$: 969
Standard

Part nan angelen va riktigt bra senast, va inne på att spika redan innan Donato E blev struken. Nu ramlar det mycket streck på imperator för de som inte hade satt ut någon reserv vilket höjer spelvärdet ännu mer.

Sen tror jag BBS spårar runt om, de blir mina 2 spikar.

Streckar My sweet devil i andra till 3% kommer från två raka vinster.
Drphilsner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 14:46   #3
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 224
Sharp$: 2269
Standard

Intervjuer med Peter i samarbete med Spelvärde.se.

Axevalla tisdag:

– 7 Rapido Follo (lopp 3) känns fin och gick riktigt bra senast. Han fungerade bra bakom bilen och jag tror på en god insats idag också. Det blir som senast – barfota fram, murphybländare på insidan och can’t see back på utsidan samt vanlig vagn.

– 7 Kamanda (V64-1) debuterar för mig. Han har genomgått en knäoperation och därav den långa frånvaron. Han känns fin i träningen, men jag ligger lågt idag då han inte startat på ett tag och möter bra hästar. Det viktiga är att han håller ihop travet och går hela vägen hem. Resultatmässigt ligger jag lågt, men det ska bli intressant att tävla med honom för jag tror att han har en del att hämta framöver. Det blir öppet huvudlag, barfota runt om och vanlig vagn.

– 6 Poulter (V64-2) har gjort två positiva lopp på sistone och han är på rätt väg. Han möter en bra häst som Bo Falsig har, men allting tyder på att min kommer gå bra. Det blir barfota fram, öppet huvudlag med murphybländare på insidan och vanlig vagn som senast.

– 3 Philistine Face (V64-6) blev väldigt trött på Solvalla, men det visade sig att hon hade slem i halsen. Vi har kollat halsen idag och allting är frid och fröjd. Hon känns helt okej i träningen så jag hoppas på en god insats. Hon är ändå lite svårbedömd och det blir barfota fram istället för barfota runt om. Norskt huvudlag och jänkarvagn som senast.

– 9 Makera (V64-6) har stått över lite och blivit renoverad. Hon känns fin och är väl bäst med smyglopp – då kan hon spurta bra. Hon har gjort tre fina lopp för oss och det är en härlig kämpe. Men det är smyglopp som gäller och jag tror lite mer på henne kontra min andra häst i fältet. Det blir barfota runt om och öppet huvudlag som senast. Jänkarvagn istället för vanlig vagn.
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 14:53   #4
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

1
Har svårt att se annat än att Love Palema sitter i ledningen efter en bit om inte Micke skulle få för sig att svara med ettan men det känns väldigt osannolikt. Hästen att slå då, utgång!

2
Köper inte jättefavoritskapet. Yngst, minst rutinerad och oprövad både med bil och bana. Dessutom Falsig som gärna kör för sent eller strular till det på annat sätt även med bästa hästen. 1 eller 2 sitter initialt i ledningen, mest troligt 1. Och det kan väl hända att Kim provar att köra där och det kan ju vara intressant faktiskt på en helt ospelad.

3
Bör vara heltäckt med de 6 mest streckade, jag undrar om inte Kabal borde vara favorit här. Form, står rätt bra inne och spring, bara att köra?

4
De sitter och lurpassar för länge där bak och Eriksson lurar dem från spets?

5
BBS runtom, det förvånar mig stort att han inte är omgångens med råge största favorit!

6
Casmira kliver upp i klass nu och kan nog glömma att städa av sina konkurrenter via tappstart och andraspårskörning som hon lyckats med några gånger tidigare. Plockar bort favoriten och streckar resten!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 15:39   #5
 
Lellvoltas avatar
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 35
Sharp$: 930
Standard

Rätt säker på att Part Nan plockar ner Love från dödens!! Sen spetsar ju Harry om dom vill( kanske tar ryggen) I andra vinner ju Falsigs om spets annars tror ja 10:an spurtar ner dom����
Lellvolta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 15:47   #6
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Beatinathedevil F. Den här vinner jepson med ikväll.

kanonform gillar när det är blöt.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 16:34   #7
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

kør med 3 spiker


PART NAN ANGELEN ---for mig bedste hest ,bedste kusk.....klart bedste spik..
QUANTUM DOUBLELEAP----tja i dette felt med så ringe modstand,skal vind 9/10 gange let uden fejl...
B.B.S.SUGARLIGHT*----ja kun 35% og jeg siger tak.....klart spil for et mål...VI KØR
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 16:58   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Rätt intressant att Törnqvist kastar skorna på båda sina. Bra lägen också och ännu inte speciellt påpassade. Det får bli utgångskrav på dem!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 17:02   #9
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1807
Standard

B B S Sugerlight kommer från ett misslyckat USA- äventyr. Innan dess tveksamma insatser. Tveksam favorit!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 17:29   #10
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

En Rolig spik:
9 Makera som har sätt fin ut i sin nya regi, städar av dem alla upploppet ned?


Dragen:
5 Quite Windy som öppnar rappt och lär få ett fint lopp..

6 Aneou har varit ute på v75 på slutet och gjort det bra.

14 Vice President* är bra för sin klass.

2 Harry H kan avsluta väldigt bra. Peter upp!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 17:35   #11
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
En Rolig spik:
9 Makera som har sätt fin ut i sin nya regi, städar av dem alla upploppet ned?


Dragen:
5 Quite Windy som öppnar rappt och lär få ett fint lopp..

6 Aneou har varit ute på v75 på slutet och gjort det bra.

14 Vice President* är bra för sin klass.

2 Harry H kan avsluta väldigt bra. Peter upp!

Skulle vara väldigt tråkigt om Makera vinner. Titta på vinnaroddset..Finns flera intressanta drag i det loppet.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 18:36   #12
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Impreator fäller allt till slut ändå i avd1.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 19:03   #13
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Passa Capello Bob i DD1. Stefan låter lurigt nöjd med hästkräket och Kevin har toppform!!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 19:04   #14
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Nja det fattas nog lopp i kroppen på Impreator tyvärr.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 19:04   #15
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

JA!!!


Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
PART NAN ANGELEN ---for mig bedste hest ,bedste kusk.....klart bedste spik..
QUANTUM DOUBLELEAP----tja i dette felt med så ringe modstand,skal vind 9/10 gange let uden fejl...
B.B.S.SUGARLIGHT*----ja kun 35% og jeg siger tak.....klart spil for et mål...VI KØR
PART NAN ANGELEN ---for mig bedste hest ,bedste kusk.....klart bedste spik
OJ OJ---SÅDAN!!!!
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td